Често Поставувани Прашања
-
Како можам да направам нарачка?
Имаме неколку начини преку кои можете да направите вашата нарачка на производите за домашна украса:
-
Преку нашиот веб-сајт: Најлесниот начин е преку нашиот веб-сајт. Oдберете ги производите кои ве интересираат, додадете ги во кошничката и следете ги упатствата за финализирање на нарачката.
-
Преку Facebook и Instagram: Можете да ги исконтактирате нашите официјални Facebook и Instagram профили и да ни ги пратите вашите нарачки таму. Обезбедете го кодот или сликата на производот кој сакате да го нарачате.
-
Преку WhatsApp и Viber: Прифаќаме нарачки и преку WhatsApp и Viber. Контактирајте не преку бројот +389 78 885 885 и испратете ни кодот или сликата на производот.
Слободно изберете најудобниот начин за вас, и ние ќе се потрудиме да го обработиме вашето барање што е можно најбрзо и најефикасно.
-
Колку чини доставата и како се плаќа?
Доставата чини 130 денари за нарачки под 3000 денари. За нарачки над 3000 денари, доставата е бесплатна. Плаќањето на нарачката се извршува при доставата, во готово.
-
Како функционира политиката за враќање и рефундирање?
Ако производот кој го примивте стигне оштетен или дефектен, ве молиме контактирајте не веднаш или најдоцна во рок од 10 дена по датумот на достава. Потребно е да ни доставите слики на оштетениот производ. По вашата жалба, ние ќе ви нудиме замена на производот или поврат на средствата. Ги покриваме трошоците за враќање на производот и за новата достава.
-
Дали имам право на замена на производот?
Да, имате право на замена на производот со друг, со услов дека производот не е користен или оштетен од страна на клиентот. Вашата барање за враќање мора да го поднесете во рок од 7 дена од датумот на достава. Трошоците за достава за замената ги плаќа клиентот.